10 Mart 2013 Pazar

güneşli pazartesiye-8...chavez'den müslüm babaya hasta la victoria...

10 Mart 2013 Pazar
bugun geldiğim noktada değil kitleleri arkamdan sürüklemek karşımdaki bir kişiyi farklı bir şeye inandırmak bile bana çok iddialı gelirken, bunu sanatıyla ve siyasetiyle başarmış iki değeri kaybettik bu hafta...

biri müslüm baba biri chavez..

iki cümle bir şeyler yazayım istedim haklarında, düşünürken bambaşka yerlerde buldum yine kendimi...

devrimden canlı yayın belgesiyle tanıdım daha çok chavezi...hayatını halkına adamış bir değer...ne yaptı diye soranlara bir çok şey yazılabilir, kısaca medyada yer almayan cenaze fotograflarına bakarlarsa görecekler...toprağı bol olsun..

yine bu belgeseli izlediğim dönemde girdi hayatıma müslüm baba; hasret rüzgarları, hangimiz sevmedik, itirazım var...o zamana kadar dışarıda tuttugum bir dünyanın sesini anlama şansı verdi bana...bu toprağın sesi idi...toprağı bol olsun..

velhasıl yazarken kendimi bulduğum yer.. aynı dönem dilimden düşürmediğim muharrem ertaşın ses verdiği dadaloğlu türküsü... 


Kalktı Göç Eyledi Avşar Elleri

Kalktı göç eyledi Avşar elleri, 
Ağır ağır giden eller bizimdir. 
Arap atlar yakın eder ırağı, 
Yüce dağdan aşan yollar bizimdir. 

Belimizde kılıcımız Kirmani, 
Taşı deler mızrağımın temreni. 
Hakkımızda devlet etmiş fermanı, 
Ferman padişahın,dağlar bizimdir. 

Dadaloğlu'm birgün kavga kurulur, 
Öter tüfek davlumbazlar vurulur. 
Nice koçyiğitler yere serilir, 
Ölen ölür, kalan sağlar bizimdir


başka türlü şeylere inandığınız bir hafta olsun...

güneşli pazartesiler...

0 kişi yakalandı:

 
ŞEHRİN IŞIKLARI ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates