19 Mart 2013 Salı

güneşli pazartesiye-9...izmir...

19 Mart 2013 Salı

lise yılları bitti başladı gurbet...(gerçi lise de kendi içinde gurbetti ama neyse)...uzakta bir sevgiliydi izmir...namussuz güzeldi de..vazgeçemiyordun..önce ankara, peşine beş altı şehir daha...özlemin adı oldu memleket...

yola çıkarsın içinde bir huzur...yolculuk boşlukta geçer...kulağımda en güzel ezgiler..en sevdiğim kitapları yola saklardım..o zamanlar uyumazdım, sürekli ışığı açık gıcık yolculardandım...okudum hep, bir o kadar da yazdım...

otobüs atatürk heykeline geldi mi bilirsin ki aşağısı deniz, aşağı körfez...yüzde anlamsız bir gülümseme, fonda sezen aksu ne kavgam bitti ne sevdam...az ilerisi anam,kardeşim,babam...

ne yaptığının zamanı nasıl geçirdiğinin önemi yoktur izmirde, kordonu,karşıyakası,denizi yeter insana...renkler bi canlanıverir, insanlar güler olurlar...

her defasında bir daha dönmeyeceğimi geçirirsin içinden...üç günlük dünya...sonra hala sırrını çözemediğim bir güç alır koparır seni... zorunluluk ne demekse? gitmek zorundasındır..

"Yolun yurdun olmuşsa, kalmak gurbettir... Git..."...herhalde bundan...

giderken bile gülümseten bir şehir...çünkü bilirsin ki döneceksin..bilirsin ki son burası...gülerek dönersin...içinde bir huzur, bir boşluk hissi....

izmirdeydim bu haftasonu...

güneşli pazartesiler...

0 kişi yakalandı:

 
ŞEHRİN IŞIKLARI ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates