23 Eylül 2013 Pazartesi

güneşli pazartesiye-19...sürgün gibi masallarda....

23 Eylül 2013 Pazartesi
sene 96...walkman devri...oyle bir kaç kişide var cd çalar...onlardan biridir yakın arkadaşım...

lise 2'deyiz ki durum fena...yaşımızdan büyük hülyalardayız...değil kavgamız sevdamız bile kendimizden büyük...müzik umudumuz, müzik direncimiz...

öyle aman aman para yok, kafana göre cd alacaksın..kaseti bile zor alıyoruz... kurşun kalem yardımcımız en sevdiğimiz şarkıyı tekrar tekrar dinlemek için...

iki tane cd'miz vardı ilkin hatırladığım biri erkin koray biri cem karaca...sonra bir gün elinde başka bir cd ile geldi dostum...ilhan irem-sevgililer günü...böyle bir kaç şarkı var aşina ama hiç bir albümünü öyle baştan aşağı dinlememişim...

yatakhanede hemen bir özgürlük hali düzeni...yorgan kafaya çekilir...o anda sana ait bir dünya oluşur...play tuşuyla masal başlar...anlasana'dan girilir, yazık oldu yarınlara ile devam edilir, olanlar olmuş ile son bulurdu....

sonra peşi sıra albümler aldık yemeden içmeden artırarak...herhalde bir günde en çok dinlediğim şarkılardan biridir yemyeşil bir deniz...

müzik dünyama sansasyonel giriş yapan ilhan iremin seneler sonra konserindeydim cumartesi akşamı... seneler öncesine gittim...17 sene geçmişe...

zamansız sevdaların zamanına, baştan kara çıkmazlara döndürdü...

yine de güzeliz dedirtti, ilhanımız, ortacgilimiz, kızılokumuz var dedirtti....

en son işte hayat derken buldum kendimi...işte hayat böyledir deniyor ve dahi zaman her şeyi siliyor değil zaman her şeyi biliyor....

yüzümde bir gülümsemeyle çıktım.. ve her şeye rağmen güneşli pazartesilere bir kez daha inandım...

bu güneşli pazartesi hepimize gelsin...

sevgiler...



0 kişi yakalandı:

 
ŞEHRİN IŞIKLARI ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates