15 Nisan 2013 Pazartesi

güneşli pazartesiye-13...özür diliyorum...

15 Nisan 2013 Pazartesi
insanlığı bir adım öteye taşıyacak ya da doğru ifade ile insanlığın devamını sağlayacak en önemli toplumsal kavramın adalet olduğunu düşünüyorum...

bundan önce hep insanlığı yazdım...var olma hakkını, yaşama hakkını, insanlığın kendisini en hissi duygularla ifade etmeye çalıştım..

iktidar mücadelesinin dışından, hırsların dışından sırf insanı düşünerek, güneydoğudaki çoban kızı yazdım...çoban kızı yazarken aklımda tek oğlunu teröre şehit vermiş mersinli çoban aile vardı..

bunları yazarken gördüm ki bir yeri atlıyorum... adalet olmazsa insanlığı da savunamaz hale geleceğim...o yuzden bir iki cümle adaletle ilgili bir şeyler söyemek istiyorum...

Silivri davasını takip ettik geçen hafta içerisinde, kaçınızın haberi var inanın bilmiyorum, çünkü sayfa sayfa akil insan haberi yapan medya bu davanın bir cümle bile haberini yapmıyor... gördükleriniz ise işin sadece magazin tarafı... türk medyasının bu akıl almaz bağım-lılığı ile ilgili kitap yazılır aslında ama  sonraki haftalara kalsın...

darbe karşıtıydık, her türlü tahakkume karşıydık, bunun hesabı sorulacaktı.. heyecanlanmıştık...

gördük ki öyle değilmiş, bu da bir senaryo imiş, elbetteki içinde kurular varmış, ama çokca yaş yanmış...bir güç gösterisi imiş...güç neredeyse adalet oradadırmış meğer...

olmadığı cezaevinde toplantı yapmakla suçlananların, savunma hakkı verilmeyenlerin, tutukluyken hayatını kaybedenlerin, suçsuzluklarını ispatlayabilecekleri halde çağrılamayan tanıkların olduğu bir dava olmuş silivri..

bunu göstermeye çalışanlar da sırayla içeri dahil olmuşlar...

ve ben bunu atlamışım....insanlığı savunmaya çalışırken adalete ihtiyacımız olduğunu kaçırmışım...

adalet isteyen başta babam olmak üzere herkesten bundan dolayı özür diliyorum...

bu davanın yukarıda anlatmaya çalıştığım duygularla takipçisi olan insanlara yapılan muameleyi de şiddetle kınıyorum...

bundan sonra adalet için bu davayı daha yakından takip etmenin sözünü veriyorum...

siz de, eğer bugun iktidarın gücüyle rahat iseniz, adaletin bir gün size de lazım olacağını unutmayın lütfen...


kendiniz için istediğiniz her şeyi karşınızdaki için de isteyebildiğiniz bir hafta olsun...

güneşli pazartesiler..

0 kişi yakalandı:

 
ŞEHRİN IŞIKLARI ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates