11 Ağustos 2013 Pazar

başka türlü bir şey...

11 Ağustos 2013 Pazar

“İspanya iç savaşında Cumhuriyetçilerin mevzilerine Faşistler uçaklarla bomba yağdırdığında çoğu kez bombalar patlamıyordu. Bunun nedenini merak eden İspanyol devrimciler bombaların başlığını açtıklarında ‘İtalyan İşçi sınıfından İspanya İşçi sınıfına selam’ yazılarının çıktığını gördüler." 

Dun bir köşe yazısında bu anekdotu okudugumda bugune dair umudum bir kez daha artti..gozlerim parladi..insanlik her turlu sartta istedigi zaman cozumunu kendi buluyor, kimse orantısız zekanın önüne geçemiyor ve her daim guzellik kazaniyor..

Bir Fenrbahce -Galatasaray derbisi günü olan bugun de guzellik kazansin istiyorum..bugün de sadece futbol olmayan futbol kazansın istiyorum..

Ben o hic goremedigim omuz omuza mac izlenen gunleri ozluyorum.. En kotu tezahuratin kova fenerbahce ya da cimbom pabucu yarim oldugu gunleri ozluyorum..

ben stada alkışla giren selamlarla çıkan deplasman takımlarını özlüyorum...ben deplasmana gidebilmeyi özlüyorum...

gelin bugün özlemlerimizin dile geldiği, hayat bulduğu bir gün olsun...

gelin bu gün gole değil bir arada olmaya sevinelim...gelin bu gün golgesinden korkanlara inat metin oktay olalım, selcuk yula olalım, didier drogba olalım...

Maci uzaklara alabilirler,Bizi stada almayabilirler, ancak bu maci kol kola omuz omuza izlememizi engelleyemesinler...

Gelin bombalar acildiginda içinde bizim selamimiz yazsin...

gelin bir surpriz yapalim...

senaryo sahiplerine, sonu yakin dayatmacılara ethemin,alinin, lobnanin selamini yollayalim..


sevgiyle...

0 kişi yakalandı:

 
ŞEHRİN IŞIKLARI ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates