18 Ocak 2013 Cuma

Dogum gunum kutlu olsun hep mutlu olalim senelerce :)

18 Ocak 2013 Cuma

Dogum gunlerimde tarifsiz bir huzun kaplardi beni, zamana yetisemedigimi dusunurdum, lan bu sene de olmadi be dedim hep, bir yerlere gec kalmistim, birilerini bi seyleri hep kacirmistim...bi sene daha ertelemistim hayati, suruklenenlerdendim...
bu sefer farkli...cunku bir yasi daha devirirken bu yasimda yasamayi farkettim...
farkettim ki zaman kovalamakla degil hissetmekle yakalanirmis...
farkettim ki istedin mi oluyormus..yine istedin mi yine olurmus...
farkettim ki gec kalmak diye bi sey yokmus, dogru zaman dogru mekan varmis..
farkettim ki dusuncelerini degistirirsen duygularin degisiyormus...
farkettim ki ertelemeyecekmissin, sadece cesur olacakmissin...
farkettim ki suruklenmemek icin once kendin olman gerekiyormus...
farkettim ki beslemek ve beslenmekmis en guzel hikaye...
farkettim ki canim ailem, canim dostlarim, arkadaslarim, yeni tanidiklarimmis zenginlik; meger dunyanin en zengini benmisim...
Bana bunlari farketmemde yardimci olan ey sizler; iyi ki varsiniz :)

Hepinize sonsuz tesekkurler...

Guzel hikayelerle dolu bir yil daha bizi bekliyor :))

0 kişi yakalandı:

 
ŞEHRİN IŞIKLARI ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates