20 Ocak 2013 Pazar

Gunesli pazartesiye-1... Ocak bizi cok uzdun yeter...

20 Ocak 2013 Pazar
belki hic oynanmamis bir oyunun ebesiyim ben, yasami sobelemeye calisiyorum...yasam dogru oykunun icinde gizli bir yol...ben yeniden yaziyorum...

yakin dostlar bilir... 2000'den beri yaziyorum aslinda...siir gunlukleri, bir siir bir dunya ile basladim; afganistan gunlukleri ile yukselme donemi ve sonrasinda guzel hikayelerle ara vemistim...

Son donemde blogda sinema yazilari ile tekrar isindim, askim geldi...Siirlerle yola cikip guzel hikayelerle ara vermistik...hadi gelin hayat ile bize yansimalari ile devam edelim...

........


Ocak ayi dogum gunumun oldugu ay ancak gecmisten beri olumleri ile beni cok cok uzen de bir aydir ayni zamanda..

Bu sene ise biraz fazla da olmadi mi sizce? Once metin kacan, ardindan burhan dogancay, sonrasinda mehmet ali birand ve en son toktamis ates hatirladiklarim...

Metin kacan bir agir romandir hayatimda.. Cokca dedikodunun karalamanin yaninda bir vurgun bu sevda ile hatirlayacagim onu..isyankar bir efkarin temsilidir kolera mahallesi.. Topragin bol olsun...

Burhan dogancayi tanimiyor idim.. dostoyevski hesabi vefat sonrasi yer edindi hayatimizda.. Biraz olsun fikrim olsun derseniz ahmet mumtaz taylanin bugunku yazisini tavsiye ederim..topragi bol olsun...

Toktamis hoca lise yillarimin favorisi cumhuriyet gazetesi yazari.. Kutuphaneden yuruttugum gazeteden onun ve attila ilhanin yazilarini keser saklardim.. Buyuk hoca.. Topragin bol olsun...

Birand bir 33. Gun sendromu yaratti bende.. Oyle bir tesaduf ki gecen hafta hastaneye yatmadan once hayatini okumaya baslamistim. Kendisinin yaninda calisan kuzenime beni onunla tanistirir misin diye mesaj attigimda ondan ogrendim hastaneye yattigini.. Olum haberini kendisinden aldigimda keske bir 10 dakika gecirebilseydin onunla dedi.. Bogazimda dugumlendi cumleler.. Topragi bol olsun..

Son sozum hranta; kaybedeli alti yil oldu ama acisi taze...seversiniz sevmezsiniz ancak bu tur bir olume hayir demelisiniz..topragin bol olsun...

Bugun iktidar olabilirsiniz, bugun ana muhalefet olabilirsiniz, bugun egemen guc olabilirsiniz, bunlarin hic biri yarin oteki olmaniza engel degil...

Bir olayi degerlendirirken taraftar psikolojisi ile fanatizm ile degil acaba benim basima da bu gelebilir mi diye dusunup degerlendirmek gerektigini dusunuyorum..

Cok kisa bir sure once bu ulkede milletin guvendigi tek kurumun bircok onemli ferdinin gordugu muamele her seyi net bir sekilde ortaya koyuyor..

Fikrinizle yenemediginizi silahinizla yenemezsiniz...

Dipnot :Politik mesajlar vermeyi hic mi hic istemiyorum ama bu tip bir olumun destekleyicisi olanlar oldugunu gormek beni cok uzuyor...affiniza siginiyorum..

Gelecek hafta guzel seyleri yazmak umidiyle...

Gunesli pazartesiler...

0 kişi yakalandı:

 
ŞEHRİN IŞIKLARI ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates