28 Ocak 2013 Pazartesi

Gunesli pazartesiye-2...raindog ve malabadi köprüsü...

28 Ocak 2013 Pazartesi
dün nakavt olunca yolculuk sonrası günesli pazartesi salıya kaldı :) bugun güneş göremeyenler kusura bakmasınlar artık...

2000lerin başı..hatta 2000... ankara...izmir sonrası ankara...siz düşünün gerisini...

daha lisede noluyo arkadaş demeden uygun adım hayat tepemde...evden ırak... sınırlı saatlerle kendin olabildiğin düzen...

ilk keşfim gölge oldu...ssk'nın içinde...mekanın hası :) ankarada okuyan bilir..gölgede tanıştım raindog ile... süper coverlar ve mikrofon yiyen solisti yusuf...

ironi şuradaki sadece bir saat dinleyebiliyorum... çünkü kürkçü dükkanı beni bekler dönmek zorundayım...hep bir umut başlarken çalsın "where is my mind"...

gölgeden sonra bir kaç yeraltı barından sonra ortadan kayboldular...

bi baktım 2007'de bir grup...ismi zakkum..anaaa dedim bunlar bizimkiler..şimdi görece meşhur oldular, iki sağlam albümleri var; biri zehri zakkum diğeri 13...

zehri zakkumdan favorilerim : hebenneka, anliyorsun, ahtapotlar...

13'den favorilerim : biraz uyu, yüzük, anason...

tam zakkum ortadan kayboldu, ankara varlığı yetmiyormuş gibi iki dirhem zevki de çok gördü derken, pilli bebek'i keşfettim... o da ssk'nın içinde.. ne handı arkadaş şimdi kapanmış sanırım... baraka diye bi mekan vardı...orada çıkıyorlardı.. yine bi saat ... (neler çekmişim, ey üniversiteliler her anınızın kıymetini bilin... :) bir siyah beyaz söylerler zaten film orada biterdi o zamanlar...

malabadi köprüsü, malabadi köprüsü diye bağırırken; kim derdi ki utku seneler sonra o malabadi köprüsünü de görecek hayatının ileri kesitinde... :)

iş mi onlar da kayboldu bir süre sonra... tüketti şu hala bulamadığımız güç onları da derken behzat ç ile tekrar çıktılar ortaya...1999'daki  ilk albümleri uyandırmadan sonra 2007'de olsunu çıkardılar...

ilk albümden favorilerim : malabadi köprüsü, siyah beyaz, yoluna bas koy...

olsun albümünden : beyhude, bak, olsun....

bak şimdi ankarayı özledim iyi mi ... :)

hadi müzik dolu güzel güneşli haftalar...



0 kişi yakalandı:

 
ŞEHRİN IŞIKLARI ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates