1 Ekim 2013 Salı

sen aydinlatirsin geceyi

1 Ekim 2013 Salı
evet insan endişeden yaratılmıştır... duvarların arkasını görme gücü vardır da gözünün önünü göremez...nesneleri yerinden kıpırdatabilir düşünceleriyle de kendi dertlerinden kaçamaz...
gücünün farkında değildir.. belirsizliği sever, kararsızdır...

halbu ki yüzyıl önce inandığı şeye şu anda inanmaz, yüzyıl sonra da bambaşka şeye inanacaktır kesin...

kullanılır.. sevgisini öğretilmişliklere, gücünü yaşanmışlıklara, sevincini tecrübe edilmişliklere meze yapar...

sanki onun elinde silah olsa seni vurmayacak mı endişesidir bu, yer bitirir adamı...
ben bu kadar seviyorum da, ya o benimle dalga geçiyorsa da gizlidir.. ya o başkasını seviyorsadır soru...
sorulardan, acabalardan kafasını kaldıramaz..

endişeli insandır cemal yurdum insanı.. gitmek istediği yaşama, yaseminle tutunur.. gökyüzünde başlayan aşk endişenin kurbanı olur.. zamanı da durdursa da uçacak güç kalmamıştır...

cemalın sureti aynadadır...

"Aynam, aynam ..
Sana hikayemi anlatacağım. Söylesene bana kimim ben?"

sen aydınlatırsın geceyi.. bir onur ünlü filmi...

sevgiler..

0 kişi yakalandı:

 
ŞEHRİN IŞIKLARI ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates